DM : Een nieuwe eigenaar, een nieuw logo, een nieuwe website !

Sinds april 2017 is de firma De Maegd nv uit Heverlee, verdeler van elektrotechnisch materiaal voor de elektro-groothandel in handen van Fritz Maes, ondernemer in hart en nieren. Onder zijn impuls wil “ DM passion for solutions “ een klantgerichte, professionele, flexibele, en efficiënte no-nonsense organisatie blijven.

DM maakt zich door deze nieuwe impuls “fit for the future” , en daar hoort een nieuw logo en een nieuwe website bij.

DM is als gespecialiseerd invoerder van elektrotechnisch installatiemateriaal, gericht op de professionele distributeur.

DM verdeelt in zes vooraanstaande merken zoals :

  • Bals ® (CEE contactmaterialen, combinatiekasten – rubber draagbaar en voor wandmontage, …)
  • Hensel ® (volledige gamma aftakdozen, verdeelkasten, …)
  • Elkutec ® (kamgeleiders, aftakklemmen, overbruggingsrails, …)
  • Schill ® (industriele kabelhaspels, …)
  • Doepke ® (automaten, verliesstroomschakelaars, …)
  • Worklite ® (werfverlichting)

Het bedrijf, in 1974 opgericht door Luc De Maegd, kenmerkt zich door een uiterst dienstverlenende instelling met persoonlijke aandacht voor klant en leverancier. Kortom, service en kwaliteit in elektrotechniek .

In de toekomst willen we nog meer focussen op maatwerk.

Met de verkoop van de firma De Maegd nv aan Fritz Maes heeft de onderneming een ambitieuze en enthousiaste nieuwe eigenaar. Hijzelf zal samen met Jan Mees de operationele leiding van het bedrijf op zich nemen. Jan Mees, sinds jaren directeur van het bedrijf De Maegd nv is net als alle andere enthousiaste medewerkers mee in het nieuwe DM verhaal gestapt.

Ondanks de steeds scherper wordende concurrentie slaagde het bedrijf erin ieder jaar gestaag door te groeien. Fritz Maes : “Het is de wens en ambitie van DM om de bewezen succesformule verder uit te bouwen. Met kennis van zaken oplossingen te bieden door middel van betrouwbare kwaliteit en een goede service. DM beschikt over een goede marktpositie, bekwame en enthousiaste medewerkers, een actief klantenbestand en kwaliteitsvolle en betrouwbare leveranciers. Met het nieuwe management zal DM nieuwe kansen benutten om zijn marktpositie nog verder te ontwikkelen.”

Om dit streven kracht bij te zetten heeft DM in een eerste fase zijn merk identiteit aangepakt :

het logo werd hertekend en de website gerestyled. De strakke look en gestroomlijnde content op maat van de doelgroep is zowel op desktop, tablet als op smartphone goed te bekijken. Met een nieuw, dynamischer en hedendaags imago, wil DM zijn positionering als aanbieder van complete oplossingen voor de elektrotechniek visueel onderstrepen. Ook in de toekomst zal DM deze nieuwe huisstijl verder blijven ontwikkelen met de focus op digitale communicatie zoals een e-mail nieuwsbrief, mailings en sociale media (Facebook). Kortom, twijfel niet onze service uit te testen!